Stránky

pondělí 29. července 2013

Juste a note: Sexy zdravotní sestřička


Stačila by jedna věta a věděly/i byste, co vám chci napsat. Ale proč? Jsem na RD a moje slovní zásoba se pomalu ztenčuje na: Vítečku, ham, ham, ham. Nedávej si prsty do pusy, když tam máš jídlo! Paci, paci. Táák jsi velikýýý?!!! Víteček se zase posral, jééžiši, fůj. No apod. A tak si krom čtení literatury, svoji slovní zásobu trénuji i touhle cestou.
A jdeme na to. U nás doma platí pravidlo: Kdo vaří, nemyje nádobí. Vařím já. Myčku nemáme. Nemáme ji kam dát. Stále čekám na renovaci bytového jádra. Bláhová? No každopádně moje plně automatická myčka, která se musí občas zapnout zvýšeným hlasem-nyní již velice výjimečně-plně odpovídá mým požadavkům. Až na tu spotřebu vody, ale až si pořídím bílý čtverhraný model s tryskami, snad se to zlepší:)))))
Můj manžel tedy umýval nádobí. Syn si něco žvatlal a prstíkem zkoumal smítko na koberci. Pokud někdy své 10 měsíční dítě neuslyšíte, pravděpodobně jste nevysáli. Když v tom slyším ryk. Přiběhnu do kuchyně a z manželovy ruky kapá krev. Naštěstí jsem vybrakovala svoji starou autolékárničku, tak mám zdravotních serepetiček plnou komodu. Bohužel, Vítek spatřiv matku i otce svého v jiné místnosti, vyrazil svými píďalkovitými pohyby směr rodiče. Kde je krev, je i střep. Tak jsme milé dítko uzavřeli za šoupačkama v obyváku.
Co vám mám říkat? Řvoucí dítě v obýváku, krvácející manžel, nůžky, které nestříhají. Radost pohledět. Takže vypustit vodu ze dřezu, opláchnout si krev, nastavit ruku, abych mohla zastavit krvácení, držet ruku ve vzduchu, jít za dítětem do obýváku, krev prosakuje, nastavit ruku, sundat zakrvácený obvaz, vyměnit obvaz, vysát, vytřít, nakrmit, dát spát.
Má myčka ničí skleničky. Holt její výkon není pro sklo vhodný a šetrný program asi nezná:)

Žádné komentáře:

Okomentovat