Stránky

neděle 8. prosince 2013

Láska prochází žaludkem aneb chlapa láskou nenakrmíš

     Ej, tak konečně se dostávám na net a musím vyřídit spoustu restů. Listopad byl na tvoření nějak chudý, což se odrazilo i na mých příspěvcích na blogu - samá literatura!! Ale když člověk nemá čas, tak aspoň čte. Nebo aspoň teda já.

     Při třídění fotek, které bych měla nechal vyvolat a scrapnout následně, jsem objevila spousty, které nestojí (pokud nebudu tvořit Project Life)  za plýtvání lepidlem v rolleru:) Jako momentální žena  v domácnosti vám nyní na dobrou noc, dobré ráno, dobrou chuť naservíruji pár svých výrobků z mé, snad už v budoucnu rekonstruované, kuchyně.


     Moje první paštika. Docela jsem se toho bála, takže jsem jí upekla jen tak přiměřeně, jak se říká: jen tak si zobnout. Zkombinovala jsem dva recepty, neb od každého jsem něco neměla.




      Cha chá a nyní můj oblíbený recept. Jablečné muffiny! Kdyby se s tím člověk nemusel tak crcat do těch košíčků, tak je to rychlé, dobré a hned:)


      No a jedna z mých bábovek. Formu mám od tchýně a bábovka se mi vždy z ní povede. Toto je recept na bramborovou bábovku a byla vynikající.
     

     A poslední hřeb večera: kačena na medu, zelí sladké, zelí kyselé, karlovarský knedlík dle Pohlreicha a omáčka z jablek, co se pekly v kačeně. Foto nic moc (z mobilu) a ten ukouslý knedlík je od Vítka.

 


Žádné komentáře:

Okomentovat