Stránky

pátek 23. srpna 2013

Just a note: Jak hluchej k houslím


     Přeskakoval mi palec. Přeskakoval až jsem ho nemohla ohnout. Tu přišel pan doktor píchl do palce obstřik a kontrola, kvůli dovoleným za 2 měsíce. Tak co, kdyžtak mi upadne. Naštěstí se palec rozběhl a tak jsem si na kontrolu už šla s písničkou na rtech.
 
     V čekárně jsem si tak řekla, že ten pan doktor, že on je ortoped a tak asi do těch končetin vidí, že se ho zeptám, co to mám na zápěstí.
 
     Téměř 23 let chodím s hrčou na zápěstí. Pamatuji si, že před první třídou jsem byla u lékaře, který se zeptal, zda s tím můžu psát a jestli jo, tak nic. Tak nic. Mám hrču.
 
     Pan doktor přes končetiny po mé story ruku shlédl, mrkl na sestru, ta odněkud vytáhla jehlu, kterou mi pan doktor zabořil do hrče, po řádné desinfekci místa vpichu, vytekl průhledný gel a bylo po hrče. Aha!
No.....23let!

Žádné komentáře:

Okomentovat